Challenge Rimini

Ova godina me pomalo podsjeća na 2013. I onda sam na početku godine imao par utrka na kojima plasman i nije bio nešto, ali sam vidio da sam napredovao, te se taj napredak materijalizirao u drugom dijelu sezone.

reprezentacija

U petak nas je dočekala jaka kiša i vjetar, pa su organizatori pripremili i plan u slučaju da budu primorani otkazati plivanje. Međutim, vrijeme se ipak malo proljepšalo pa nisu morali posezati za Planom B.

pogled u smjeru zadnje bove dok se u glavi vrtilo: "samo da je doći do tamo"

pogled u smjeru zadnje bove

Par stotina metara nakon starta sam primjetio da je Koceić iza mene, pa sam znao da sam dobro startao. Nakon prve bove sam shvatio da dvojac za kojim sam plivao skrenuo previše u lijevo, pa sam se odvojio od njih i pokušao se vratiti na pravi kurs. More je bilo uzburkano i svi osim prve grupe koja je imala čamac ispred sebe su imali problema s navigacijom. U stvari nije ni bilo neke velike grupe, nego se sve porazbijalo na više manjih grupica kojih je bilo posvuda. Iz vode sam izašao u dobrom društvu (Viennot, Aernouts, Koceić…), ali nam je zaostatak bio znatno veći nego što bi bio u normalnijim uvjetima (3:30 min).

to je valjda ta azurna boja

Tranzicija je jako duga, a mene još boli peta koju sam natukao u Petrčanima gdje smo isto imali dugu tranziciju i puno bosonogog trčanja. Zbog toga bos nisam mogao trčati brzinom kojom sam htio i izašao sam iz tranzicije na repu grupe. Na početku svi krenu jako pa mi je trebalo dosta da se probijem naprijed. Viennot i Aernouts su se u međuvremenu malo odvojili i ulovio sam ih tek nakon 30-ak minuta. U stvari, ulovio sam Viennot-a u trenutku kad je Aernouts počeo pomalo odmicati. Do glavnog uspona smo prestigli par natjecatelja iz prve grupe, a tik pred uspon nas je prestigao Steger. On je na usponu nabio tempo koji ni ja ni Viennot nismo ni pokušali pratiti. Na vrhu brda se vozi mali krug kroz mjesto i tu sam se mimoišao s prvom grupom koja je tada bila svega 1 minutu ispred. Nadao sam se da ćemo ih uloviti, ali mislim da su ih Aernouts i Steger odvukli od nas kad su ulovili priključak. Ostatak staze je blago nizbrdo, a čuo sam da je bilo i draftanja, pa nije ni čudo da su „šverceri“ uspjeli pratiti jače bicikliste do zone. Skoro cijelo vrijeme sam diktirao tempo, pa mi se Viennot čak ispričavao nakon utrke jer nije imao snage za otići naprijed.

Viennot je bio 3. na SP lani i 5. na Havajima

Prva dva kruga sam trčao dosta dobro, rame uz rame sa Viennot-om. Tempo mi je izgledao relativno lagan i čekao sam zadnji krug da ubrzam. Kao što to često biva, u zadnjem krugu su noge naglo otežale pa sam umjesto ubrzanja počeo usporavati. Francuz mi je pobjegao, a u zadnjem kilometru me prestigao i Ritchie Nicholls i gurnuo me van prvih 10.

Unatoč svemu ipak sam zadovoljan jer sam napravio veliki napredak u odnosu na prethodnu godinu. Isplivao sam u puno boljoj grupi, premda je vrijeme bilo lošije zbog valovitog mora. Na biciklu sam ove godine imao 6 minuta brže vrijeme. Ako se uzme u obzir da smo ove godine imali mali krug kroz jedno mjesto, kojeg lani nije bilo i koji doda 600m na dužinu staze, vjerojatno je prava ušteda oko 7 minuta. Osim toga, povremeno je padala kiša zbog koje je trebalo biti malo oprezniji na nizbrdicama. Čak sam i na trčanju, s kojim nisam prezadovoljan, bio 1:30 min brži nego lani. Poanta priče je da je bitno da napredujem, a rezultati će doći kad tad.

Rezultati: muški | žene

Garmin

Oglasi

Posted on Svibanj 26, 2015, in utrke and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 1 komentar.

1. Baščinska mornarica

dobro je, samo strpljivo 🙂

Komentiraj

Popunite niže tražene podatke ili kliknite na neku od ikona za prijavu:

WordPress.com Logo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš WordPress.com račun. Odjava / Izmijeni )

Twitter picture

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Twitter račun. Odjava / Izmijeni )

Facebook slika

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Facebook račun. Odjava / Izmijeni )

Google+ photo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Google+ račun. Odjava / Izmijeni )