Lagvić u snijegu

Ima ih dosta što već neko vrijeme misle da sam figurativno “skrenuo”, a u nedjelju sam i doslovno skrenuo (tj. krivo skrenuo).

U subotu nas je zatrpao snijeg, pa se činilo da bi nedjeljno kolo Lagvića moglo biti zanimljivo. U gradu je bilo 40-45 cm, a na Sljemenu 70 cm. Ceste kroz grad su bile poprilično slabo očišćene pa sam se pitao kako će tek biti na sljemenskoj cesti. Možda je uopće nisu čistili?

zimski ugođaj

Ispostavilo se da je Sljemenska cesta bila jedna od bolje očišćenih u gradu. Unatoč tome bila je zatvorena za promet, pa nas ovaj put suha odjeća nije čekala na cilju nego smo je nosili sa sobom ako smo htjeli. Obzirom na temperaturu tog htjenja nije falilo. Ako ništa drugo znao sam da ću srušiti osobni rekord za trčanje sa šuškavcem i majicom oko pasa.

Već sam pisao da volim snijeg, ali utrke po snijegu su mi malo manje drage. Na cesti je bio tanki sloj snijega i leda, pa sam više mislio o tome gdje ću ugaziti nego o utrkivanju. Djelovalo je kao da trčim po bob stazi, uzbrdo. A još kad je zapuhao vjetar u prsa…

Početak je bio sličan kao prošli put i ubrzo nakon starta našao sam se u vodstvu. Kod skretanja za Grafičar sam imao skoro 4 minute sporiji prolaz nego u prošlom kolu, a tu sam vidio da Nikica i Murat nisu daleko. Vjerojatno ni Babić nije bio daleko, ali ga nisam uočio. Pojačao sam tempo. Dijelom jer sam htio osigurati malo komforniju prednost, dijelom jer sam htio što prije završiti s proklizavanjem.

Što smo se više penjali na cesti je bilo sve više snijega. Skrenuo sam na odvojak ceste prema tornju i pratio tragove nekog auta. Kad sam podigao glavu vidio sam planinarski dom (kasnije sam naučio da je to Tomislavac). Ne prolazim često dijelom od Sljemenske ceste prema tornju, ali znam da na tom putu ne bi trebalo biti planinarskih domova. Znači, osim ako su nešto izgradili u zadnja dva tjedna, krivo sam skrenuo.

Krenuo sam nazad na stazu poprijeko preko stepenica. U stvari samo se naziralo da su ispod nanosa snijega stepenice. Shvatio sam da me neće naći do proljeća ako tu ugazim, pa sam se vratio putem kojim sam i došao.

Nikica i Murat su još jednom bili u blizini, samo ovaj put ispred mene. Postalo mi je malo jasnije zašto sam zalutao jer je početak ceste koja ide prema tornju bio pod nanosom snijega, tako da nisam siguran da li bi ispravno skrenuo i da nisam gledao samo gdje ću ugaziti. Nikicu sam ulovio i zajedno smo došli na vrh, a Murat je ostao ispred. U cilju sam shvatio da me za vrijeme mog lutanja prestigao i Babić tako da sam završio na 3. mjestu. A taman se počeo navikavati na pobjeđivanje…

Kad smo krenuli nazad, ralica je prošla ogrankom ceste koji ide prema tornju. Da je to napravila 10 minuta ranije ne bi krivo skrenuo, tako da sam se nakon utrke priključio onima koji nisu zadovoljni radom zimske službe.

rezultati

Oglasi

Posted on Prosinac 12, 2012, in utrke and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. Komentiraj.

Komentiraj

Popunite niže tražene podatke ili kliknite na neku od ikona za prijavu:

WordPress.com Logo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš WordPress.com račun. Odjava / Izmijeni )

Twitter picture

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Twitter račun. Odjava / Izmijeni )

Facebook slika

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Facebook račun. Odjava / Izmijeni )

Google+ photo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Google+ račun. Odjava / Izmijeni )